dimecres, 6 de març del 2013

Premi One Lovely Blog Award


Ja fa unes setmanes la Carme del blog Fer de Mestres em va atorgar un premi blogaire, 
el One Lovely Blog Award (Premi a un blog encantador)...

M'ha costat una mica publicar-lo perquè penso que requereix temps a escriure sobre tu (no ho porto massa bé....ni a escriure ni a obrir-me d'aquesta manera) i malgrat que m'ha fet molta il·lusió, per altra banda em feia una mica de vergonya...però pelillos a la mar!! 

                                                                 Així que...


                                                        ...Moltíssimes Gràcies!!!

M'ha fet molta il·lusió per varis motius:
- És el primer premi blogaire que rebo i sempre les primeres vegades fan especial emoció...
- Si alguna persona et té en compte, significa que s'ha passat pel teu raconet...això per mi també és molt alagador perquè implica que hi ha gent que et destina una estona del seu temps a llegir-te o almenys a visitar-te...i és d'agrair,no??

Bé, resulta que quan es rep un premi d'aquest tipus hi ha una sèrie de condicions que s'han de seguir i són les següents:
  • Enganxar la imatge del premi al blog
  • Enllaçar el teu blog amb el de qui t'ha atorgat el premi
  •  Explicar 7 coses de tu
  • Atorgar el premi a 15 blogs
  • Posar-te en contacte amb els blogs premiats per informar-los
 Cosetes meves:
  1. Estar a prop del mar és gairebé una necessitat, sentir-lo a prop i poder fer escapades per passar estones mirant-lo, relaxada, reflexionant o simplement deixant-me endur pel seu so...és com una via d'escapament a vegades...
  2. M'agrada molt el sol,... no per torrar-me estirada a la sorra sinó per sentir la seva escalfor i energia....em fa estar més alegre, positiva i veure les coses d'una altra forma...per desgràcia aquí on estem, el veiem poc sovint, així que quan es deixa veure l'aprofitem al màxim i ens carreguem les piles
  3. M'agraden els reptes...com diuen, m'apunto a un "bombardeo"...des de fa poc que he canviat de parer i penso que no hi ha res impossible, només és qüestió d'actitud i tenir "ganes" de fer coses noves, provar, experimentar,...
  4. Des de que sóc mare, em sento completa, és una etapa de la meva vida que estic gaudint moltíssim, aprenent d'ella i amb ella. No m'arrepenteixo d'haver escollit aquest camí
  5. No puc viure sense amor, és un dels meus motors...per amor, he sigut capaç de fer moltes bogeries i una de les més grans és haver marxat de la meva terra...però tampoc me'n arrepenteixo...que això no significa que no senti enyorança...
  6. Tinc un gran defecte...tinc molts projectes al cap i moltes vegades, es queden a mig camí o no els acabo o els acabo tard i malament o es queden simplement en projectes....
  7. Una tonteria....odio tenyir-me!! des de fa molts anys que m'hi vaig negar...no puc suportar sentir-me esclava d'un tint... diuen que les canes són belles,oi?? les que tinc, les llueixo amb orgull, tot i que a vegades penso...mare meva quina fila... però no hi ha res millor que dur un pentinat modernet per dissimular-les una mica..

Ara toca atorgar el premi a 15 blogs....m'ha resultat súper complicat perquè això d'escollir sempre m'ha resultat un gran dilema...però, així són les condicions....


            Moltes felicitats a tots vosaltres també per compartir amb tots nosaltres els vostres raconets!! 
            Com diu el premi....Sou adorables!!

3 comentaris:

  1. Felicidades por tu premio, te agradezco mucho que hayas pensado en nosotros a la hora de repartirlo.
    Besos

    ResponElimina
  2. Hola Estel!! moltíssimes gràcies per pensar en mi, m'ha fet moltíssima il·lusió!! I felicitats a l'hora a tu per rebre el premi perquè te'l mereixes!! A partir d'ara no deixo de seguir-te i als blocs que ens recomanes també! una abraçada!!

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies Estel per pensar en mi i el meu blog! Em va fer molta il.lusió i va ser una gran sorpresa. I per fi, ja he fet l'entrega corresponent. Ara, jo també et segueixo, m'agrada molt el teu blog i penso que el premi va ser merescut. A més, a través teu he descobert molts altres blogs interesants. Gràcies per tot!

    ResponElimina

Deixa el teu comentari