divendres, 6 de setembre del 2013

Motxilla Rojo Ababol



Ja arribat setembre.....i després d'una llarga desconnexió en tots els sentits, intentem tornar-nos a posar en marxa i agafar el ritme...però la veritat és que costa i molt!!

Ja fa molt, molt que em vaig apuntar al CC de Rojo Ababol, que proposava cosir una motxilla amb cremallera pel nou curs que comença ben aviat. I també fa mooolt, moooolt que la tenia acabada però no trobava el moment i sincerament, em feia molta mandra posar-me davant de l'ordinador a penjar la entrada i preparar les fotos i tot això. Però ...d'avui no passa!! 

La proposta que ens feia Rojo Ababol era fer una motxilla amb vinil o hule. Però remenant i buscant per la majoria dels xinos de la ciutat, no trobava res que m'agradés i tampoc volia comprar tela plastificada per Internet, així que vaig fer servir tela que tenia per casa (de l'Ikea, of course i groixudeta, tipus loneta,que vam estar pintant molt entretingudament amb retoladors especials per tèxtil).



I apa, seguint les instruccions super clares del tutorial...la vaig tenir enllestida ben ràpid. És fàcil de fer. L'únic que no queda tan rígida com si es fes servir vinil però da el pego!! i el millor, que a la peque li agrada molt i la portaria tota l'estona....normal....si tenim en compte que els colors de les cremalleres,corretges i vivos estan escollits per ella....

Doncs, apa!! Ja està punt per ser estrenada!! Esperem que ens duri tot el curs!!




7 comentaris:

  1. Us ha quedat genial!
    Quina feinada a pintar-la... Sou uns artistes!!!
    Petonets de dissabte
    Carme

    ResponElimina
  2. ostres !!! és super xula !! m'agarda molt ! . Com diu la Carme, sou uns artistes !

    ResponElimina
  3. T'ha quedat molt bonica, i la tela us ha quedat molt alegre!

    ResponElimina
  4. Ze motxila polita atera zaizun!!!! :)

    ResponElimina
  5. Gràcies!! Eskerrik asko!!
    Hem tingut més feina pintant que cosint....
    Però ha valgut la pena!!

    ResponElimina
  6. !Qué mochila más bonita y original!. Os ha quedado estupenda. Enhorabuena.

    ResponElimina

Deixa el teu comentari