dimarts, 24 d’abril del 2012

Chupa de cuir



En el blog de Mi rincón de mariposes, solen fer el que se li diu un "cose conmigo" o "cosim plegades".
Consisteix en: es fa la proposta de cosir alguna peça de roba en uns dies en concret, la gent s'apunta i cada dia dels citats es van donant els passos a fer. D'aquesta manera si surggeixen dubtes, preguntes o el que sigui, els participants els poden dir i se'ls va ajudant. Després es posen les fotografies de les obres de tots els participants.
Jo vaig veure el cose conmigo de la chupa de cuir, bastant més tard de les dates. Però com que m'agradava molt la idea, em vaig posar en contacte amb ella perquè em passés els patrons i poder fer-lo.



Aquí està el resultat.
Estic molt contenta perquè per ser la primera jaqueta que faig d'aquest tipus, trobo que ha quedat força bé. A l'Ona li queda un pel gran (el patró és per la talla de 2 anys), però ja se sap, que els nens creixen molt ràpid, i arromengant una mica les mànigues, queda solucionat.

La roba és de les mantes pölarvide d'Ikea

És la punta de la manta pölarvide d'Ikea


Moltes gràcies a Dawn per tenir aquesta idea tant bona, a més, el tutorial està super ben explicat i es molt clar i fàcil de seguir.
Segurament que ara en faré més adaptant una mica els patrons.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari