dilluns, 23 d’abril del 2012

Aparellar

Últimament la Ona té moltes ganes de fer coses, d'estar entretinguda amb alguna joguina o activitat.
Per tant, estem treballant l'aparellament d'objectes iguals.
Des de fa un temps, l'únic que feia era trasvassar objectes d'un pot a un altre. Sense parar i sense atendre a què era. 
Un dia li vaig posar objectes coneguts per ella i ben diferenciats (pilotes i ànecs). Els vaig posar barrejats en un pot. LLavors en un segon pot vaig posar un ànic i en un tercer pot, una pilota. Es tractava de posar junts els ànecs i juntes les pilotes. Primer ho vaig fer jo i després ella.
El resultat...un desastre....jaja. Va posar-ho tot en un pot.....i ara tot a l'altre...i ara a l'altre....
Encara no estava preparada per lo que li estava demanant....però....

Ara ja si!! Ja és capaç de posar les coses per iguals.
Els ànecs ....amb els ànecs!
Les pilotes...amb les pilotes!



I per assegurar-me que entenia el que li demanava, li he donat objectes nous (de moment, sempre iguals entre ells). Ara són els taps de suro i les culleretes de la llet en pols.
Perfecte!! Les culleres amb les culleres i els taps amb els taps!!



Podria dir que ja sap aparellar coses iguals!
L'Ona té 15 mesos, no sé si és normal que a aquesta edat faci això o no. No sé si és molt aviat o no, però em meravella com amb tants pocs dies ha entés el que ha de fer. Per nosaltres, són coses tant evidents que ni ens plantejem els dubtes o la sencillesa del plantejament. Però i ells??

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari