dimecres, 21 de març del 2012

Fent un Mei Tai




Des de fa poc temps, m'estic iniciant en la costura i tenia en ment un projecte. Fer un mei tai.
N'havia vist molts per internet, i també molts tutorials. Pel que semblava, era bastant fàcil de fer per una novata com jo.
En el blog de Mi rincón de mariposas vaig trobar molts tutorials de diferents portabebés, entre ells el del mei tai, (cliqueu aquí per veure'l) i com que estava tant ben explicat em vaig animar ràpidament a fer-lo.
Jo vaig fer uns canvis en les mides que hi havia en el tutorial, pensant en aprofitar-lo més temps. Fins que l'Ona tingui 2 o 3 anys (si vol clar!)
Em vaig posar en contacte amb Dawn per demanar-li permís i per que m'ajudés si em surgien dubtes.
Des d'aqui aprofito una vegada més, per agraïr-te l'ajuda. M'ha servit de molt i ha fet que pogués acabar amb èxit la feina.




Vam marxar uns dies fóra i vaig aprofitar per utilitzar-lo. Cal dir que l'Ona va anar encantada tant al davant com al darrera. Això d'anar enganxadeta al cos de la seva ama li va agradar molt. I veient que ella anava còmoda i jo també (perquè el pes es reparteix de tal manera que no tens sensació de que et carrega massa), l'utilitzarem força. Inclús el seu aita es va animar en algun moment a portar-la i també s'hi va sentir molt còmode.
L'únic que em de practicar una mica a l'hora de col·locar-lo perquè fer-ho un sol ens costa una mica.

 Alguns videos per anar practicant i aprenent a lligar-los bé i en diferents posicions...

                                                                 Cordat al davant
                                                                 
                                                                 Cordat al darrera

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari