dilluns, 15 de juliol del 2013

Peto PaMpA




Ja fa temps que tenia ganes de cosir aquest peto. He seguit al peu de la lletra el tutorial de Inma i també he utilitzat el seu patró.
Ho tenia pendent per quan arribés el bon temps...però entre que aquest no arribava mai i no trobava una tela que em fes el pes, ho vaig anar demorant.

Ara ja tenim bon temps i també vaig trobar una tela (de lycra) que em va agradar. Ja no hi havien excuses.




El resultat m'agrada molt! Ha sigut ràpid i fàcil de cosir i posat queda la mar de divertit. A més, la lycra té un tacte tant estupendo i agradable que la Ona no diu pas que no a posar-se'l.

Si us agrada aquest tipus de roba, no dubteu en passar-us pel blog de Para mi peque con amor i fer-ne un.

Gràcies Inma per compartir tota aquesta feinada!

3 comentaris:

  1. M'encanta aquest peto però no sé si fer-lo encara perquè la meua nena encara no té els 2 anys i no sé si li anirà bé de talla. Quant té l'Ona, per curiositat?

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'Ona té 2 anys i mig, i li queda un pel llarg de cames. Pero ja m'està bé perque així l'aprofitarem més temps!!! :)

      Elimina
  2. Ostres, que guapo! t'ha quedat super bé... i el teixit és xuíssim, crec que m'animo a fer-li també el meu nen que ara a l'agost farà 2 anys. Està guapíssima!

    ResponElimina

Deixa el teu comentari