dilluns, 10 de setembre del 2012

Insert a coin!



Seguint amb les propostes costurils, el blog de La Pantingana per celebrar el seu 1r aniversablog ens proposa cosir uns calçotets estilosos per al "Gran Oblidat de la casa".
Amb l'alicient que l'afortunada guanyadora tindria una serie de premis (clicar aquí per veure la seva entrada on ho explica).

Jo tampoc m'he pogut resistir a la tentació i m'he llençat a l'aventura de cosir  uns calçotets totalment reciclats pel colega  (tranquils! no us espanteu!), els he fet a partir d'una samarreta que ja no em posava i que pensava que la seva elasticitat seria adequada i ajustada a les necessitats d'aquesta part del cos taaaaant delicada i sensible. Ejem, ejem....

Total que de roba se'n necessita poca però tot i aixó m'han quedat una mica ajustadets...potser massa??si, em sembla que si. Per la propera vegada (si és que n'hi ha alguna més! contant amb l'aprovació de l'oblidat) els farem una miqueta més amplets, per si les mosques!

En fi, un plaer participar i espero que per a ell sigui un gran plaer el portar-los ;)
Teniu alguna monedeta?? Així veureu el nou ball de l'estiu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari