dilluns, 3 de setembre del 2012

Postre infantil...???



Tot i que la foto deixa molt que desitjar....
no us fieu per les aparences! Està boníssim!!!


Fa uns dies vaig descobrir la recepta d'un postre en un llibre de receptes.
Em va semblar fàcil i ràpid, així que em vaig animar a fer-l'ho, ara..això de postre infantil, no sé no sé, perquè aquí a casa ha agradat tant a la peque com als adults, mmmm.... segur que repetirem!!

Què necessitem:
- crema o natilles o flan
- bizcochos soletilla o melindros
- xocolata amb llet o negra
- nata

Primer es prepara la crema o les natilles o el flan (el que volguem). Jo vaig optar per un preparat per fer natilles, seguint les intruccions que deia a l'envás.
Mentres es va fent la crema, es ratlla el xocolata i s'afegeix a la crema i es deixa coure tot junt.
En un recipient es posa una base de bizcochos o melindros i es verteix la crema per sobre.

Consell !! Espereu a que la crema estigui una miqueta freda o templada, perquè sinó es filtra a sota dels bizcochos i aquests pugen a la superfície (és el que m'ha passat a mi i ja es veu a la foto)

En el moment de menjar es pot decorar amb nata per sobre i ja ho tenim llest per menjar!

Mmmm, només recordar-ho ja em ve de gust tornar-ne a fer més!! Rico, rico!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari