dimecres, 5 de setembre del 2012

Motxilla per la meva peque!!



Doncs si, avui és el dia de les presentacions oficials de les motxilles que els blogs Para mi peque con amor  i Mi rincón de mariposas van proposar fer fa ja uns quans dies endarrera.

Jo naturalment em vaig apuntar, com no! Ara que estic engrescada, no em podia resistir.
Aquest cop li he fet la motxilla a la Ona seguint el tutorial que podeu accedir clicant aquí.
 És un projecte senzill i fàcil, només se't poden resistir les cremalleres...però si ja n'has posat alguna, llavors ja no té cap secret ni dificultat.




La única baralla que he tingut aquest cop ha sigut amb la nova manera que he aprés a posar cremalleres, que utilitzant un altre tros de tela, em quedava alguna arruga una mica empipadora però que amb molta maestria he camuflat!! jaja

Ah!!  i he posat també una etiqueta amb un "estel"  ;)  pintat amb rotulador permanent! Estava taaant nerviosa perquè era laprimera vegada, que m'ha quedat una mica xurro, però tot i així m'agrada, m'agrada molt tot el resultat! ha quedat molt completa i coqueta!
A més, he afegit una anella amb el detall d'un ocell omplert amb guata, com si fos un clauer.



Espero que la Ona la utilitzi molt, portant alguna coseta, com el berenar, les cartes de la Dora, colors,...en fi,...petites cosetes.


3 comentaris:

  1. Qué bonita te ha quedado!! Me gusta con tanto color!! Gracias por participar!

    ResponElimina
  2. Me encanta el detalle de "l'Estel", super chula la mochila!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A que si?? ;)
      S'ha d'aprofitar l'avinentesa del seu significat, jeje..però l'aniré millorant per les properes coses.

      Elimina

Deixa el teu comentari