diumenge, 23 de desembre del 2012

Netejapipes a l'escorredora



La veritat és que mai se m'havia ocorregut aquesta idea fins que la vaig veure al blog de Para mi peque con amor.
Ja fa uns quants mesos ho vam provar de fer però no va resultar...a la Ona no li va atreure gens ni mica l'activitat i va passar olímipcament de posar els neteja pipes (ni les palletes) als foradets. Ho vaig deixar córrer: Potser no era el dia o no era simplement del seu interès.

L'altre dia hi vaig tornar a pensar perquè els neteja pipes estaven escampats pel terra. Li vaig tornar a oferir tots els elements i aquest cop si, es va animar a fer-ho.
va estar concentrada, buscant i provant quina era la manera més adequada d'agafar el neteja pipes per posar-lo amb èxit a dins el forat.


Això si,quan va agafar el truquillo, va anar ràpida a posar-los tots i ràpida en tornar-los a treure. I va ser molt ràpida també en fer-me entendre que ja no volia seguir més.



Ja he captat el missatge, per tant, segurament no la tornaré a empipar més amb aquesta idea...o si?? potser d'aquí a uns quants mesos? a veure amb que em sorprèn!


Vinga,  Bon Nadal a tothoooooom!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari