dimecres, 26 de juny del 2013

CC Bolso fean




Ja farà tranquil·lament un mes que Rojo Ababol proposava un CC adaptant el bolso Fean (aquí trobareu el patró original gratuït per descarregar-lo). Com és habitual em vaig apuntar perquè m'agradava el disseny i em venia de gust fer-me un de nou. Però per motius que ara no venen al cas, no el faig poder fer seguint les dates que proposava i he trigat una mica en acabar-lo.

Tot i l'enrederiment, estic molt contenta amb el resultat. És molt còmode i per dintre és força gran (per tant, el puc carregar bastant com ja va sent habitual amb tots els trastos de la Ona que es vol emportar quan sortim al carrer.... més els meus,...)

A part de l'espai compta amb molts detallets: 2 butxaques laterals exteriors, una butxaca interior amb cremallera  i una altra interior sense cremallera.


M'ha donat una miqueta de feina posar el vivo decoratiu, perquè el vaig voler posar per tot el contorn del bolso. Malgrat la feina, trobo que l'acabat és genial...sembla fet per una professional i tot!! jejeje



I per la nansa vaig fer servir corretja negra de cotó, amb la llargada regulable. D'aquesta manera soporta molt bé el pes i no es clava a l'hombro (fet que agraeixo moltíssim, la veritat).

Si algú s'anima a fer-lo, us podeu passar pel  blog de Rojo Ababol i seguir el seu tutorial que està molt ben explicat i és molt clar (està pensat per principiants i això s'agraeix molt quan tampoc controles massa).

Gràcies per la proposta! M'ha encantat participar-hi tot i el retard! Però com diuen..."más vale tarde que nunca!"...



7 comentaris:

  1. Qué chulo Estel!!! Nunca se me hubiera ocurrido colocar el vivo en rojo a esa tela y queda genial!! Me encanta!!
    Muchísimas gracias por participar. Y por cierto, hace poco del CC, fue del 9 al 16....jejeje.
    Un besico!!

    ResponElimina
  2. I tant que sembla de professional!!!! és super xulo i pràctic !! m'agrada moltíssim, enhorabona!
    petonets

    ResponElimina
  3. És molt bonic i m'encanta la combinació de teles. Quina artista!

    ResponElimina
  4. Em sembla una combinació atrevida y preciosa. M'encanta, de debò.

    ResponElimina
  5. Gràcies noies!!
    La veritat que estic com un nen petit amb joguina nova i única!!! jiji

    ResponElimina
  6. És xulíssim! Segur que la feinada sho val. Tha quedat impressionant.

    ResponElimina
  7. Oooooh estel! T'ha quedt molt txulo! Fas coses molt maques i originals. Jo també vaig fer un davantal i individuals amb aquesta tela! Et convido a donar un passeig pel meu blog i et vaig seguint! Una abraçada gran gran! Montse de lesmiliunaidees.blogspot.com

    ResponElimina

Deixa el teu comentari