diumenge, 2 de juny del 2013

Pantaló 123 ( by Naii )


 Fa unes setmanes Naii va demanar testers per cosir i provar un nou pantaló que havia creat.

(Per qui encara no conegui el seu blog, ja s'hi pot passar ràpidament clicant aquí, Diario de Naii,  i fer-li una ullada perquè cus unes coses fantàstiques, té tutorials increïbles i pots comprar patrons de peces de roba que segur que utilitzaries moltíssim)

Em vaig apuntar i em va escollir entre vàries altres. Cadascuna era encarregada de cosir una talla concreta,  jo faria la talla 2-3 anys.
El compromís era tenir cosit un pantaló per el dia d'avui.

Estava molt contenta per ser una de les seleccionades però a la vegada molt nerviosa perquè volia fer-ho bé i estar a l'altura del què se'm demanava.
Es poden fer tres models diferents amb el patró que ens proporciona, tot i que, sempre es poden fer altres modificacions i personalitzar-lo.

Vaig començar fent el model 3. Gràcies al patró i al super tutorial vaig poder seguir les instruccions sense cap problema, tot estava claríssim i acompanyat amb fotografies.

Aquí teniu el resultat:


He utilitzat tela de dessuadora (o de sudadera) verda, comprada a la Pantigana Shop.
Vaig canviar una mica el patró, posant cintura i punys. Resulta més còmode i m'agrada més que no pas posant una goma elàstica. La tela és tubular elàstica també de La Pantigana Shop.
El detall de les ratlles de colors de la butxaca, és d'un retall que em sobrava d'uns pantalons meus que van ser reciclats i reconvertits en un pantaló per la Ona (un altre dia ja us els ensenyaré).

Oi que tenen pinta de còmodes?? Doncs si, ho són....sinó pregunteu-li a ella...que està encantadíssima!!




Per aquest motiu....vaig decidir fer-ne un altre, aquest cop vaig escollir el model 2.


També està fet amb tela de dessuadora de la Pantigana Shop.
La butxaca i els punys estan fets amb retalls d'una samarreta de floretes (per donar-li un toquecillo primaveral?).
La cintura amb tela tubular de la Pantigana Shop.

Aquest model combina dos colors i queda la mar de resultón, no??



La peque està encantada i jo també.

Estic convençuda que en farem més, ja que l'any que ve en necessitarem bastants....així que, em sembla que passarem una mica d'anar de compres...

Moltes gràcies Naii per comptar amb nosaltres, ha sigut un plaer!!
I  a les que estiguin interessades en comprar el patró, ben aviat estarà a la venta a la seva ShopNaii

Bon diumenge!!



6 comentaris:

  1. són una xulada !!! i a més a més còmodes , que per a mi és quelcom imprescindible!
    artista!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. si, si!!! Són la mar de còmodes! la peque està encantada i jo més!!
      Ara l'artista és Naii, que és qui té aquestes idees tan bones i fa tants bons patrons!

      Elimina
  2. Respostes
    1. Nosotras también estamos encantadas con el resultado!!
      Gracias a ti por dejarnos formar parte!
      Muxus!!

      Elimina
  3. Saps fer gairebé de tot, molt xulos!!! al meu blog t'he deixat un regalet per ensenyar-nos les coses tant xules que fas.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! encara que em considero una aprenent de tot el que pugui i més! Com diuen...mai és tard!!

      Elimina

Deixa el teu comentari