dissabte, 23 de juny del 2012

Pantalons Sarouels

Ahir va ser el Cosim Plegades proposat pel blog de la Pantingana,

En les estones que la Ona ja estava dormint, vaig aprofitar per fer-ho, la veritat és que són uns pantalons molt ràpids de fer (a més el tutorial estava molt ben explicat i això ajuda).





Vaig utilizar tela del Ikea i tela negra de cotó i per fer la banda elàstica de la cintura i dels peus aprofitada d'una samarreta vella que ja no em posava.
La combinació de colors m'ha agradat molt. Posats queden molt bé..però no han quedat tal com jo esperava, el camal dels peus una mica estrets (em sembla que no vaig agafar bé les mides...) però tot i així, segueixen sent molt xulos i cómodes...


La prova de foc era que li anessin bé a la Ona i podem dir que prova superada, malgrat que els peus siguin estretets...


Així que seguiré investigant on he fet l'error i en faré més, perquè m'agraden molt molt i per aquestes edats és una de les millors peces de roba pels peques perquè es poden moure amb total llibertat!!

Gràcies La Pantingana per la proposta i a l'espera de més!!

4 comentaris:

  1. hola, es la primera vez que te visito. muy lindo tu blog. Yo también estoy en el cose exprés pero aun no termine de hacerlos. Besos
    www.loreembarazada.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias por pasarte por aquí.
      Cuando termines los pantalones ya nos los enseñarás, un saludo!

      Elimina
  2. Sol molt xulus, et proposso que faigis un vestidet tipo pichi la part de dalt i globo la part de baix,jugan amb diferent teles, botons, cintes de colors,

    pensa...

    Adeu
    petonssssssssssss. Avia Teresa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ok, ja pensaré alguna coseta fresqueta,...
      petonets!

      Elimina

Deixa el teu comentari